FANDOM

Lesní koně jsou zdárně domestikovaná, původně divoká, forma koně. Jejich hlavním znakem je schopnost imitovat prostředí, například nechat se porůst mechem, trávou, proměnit se vizuálně na kámen, splynout. Nejedná se o mimikry jaké má chameleon, každý jedinec má jednu vrozenou přírodní formu, odrážející jeho zbarvení, kterou používá.

Lesní koně se dělí do čtyř oddělených skupin, podle svého původu a typu přírodní formy. Každá tato skupina má stále nějaké divoké, nebo vyšlechtěné a opětovně zdivočelé plemeno, které lze najít volně v přírodě.

Plemena koníEditovat

Pouštní plemenaEditovat

Pochází se střední Coldairy, z území pouští a savan. Poprvé byli domestikování imbrimarskými lidmi už během první éry. Druhá domestikace proběhla po Ohnivé válce ke konci 2. éry, a domestikovali je opět imbrimarští lidé.

Pouštní koně imitují v zásadě pouštní prostředí, pouštní rostliny a horniny. Vzhledově jsou to teplokrevníci, vyznačující se lehkou stavbout těla se silnějším krkem, výrazným klabonosem a krátkou, jemnou srstí. Srst některých pouštních plemen se kovově leskne. Některá pouštní plemena mají jemnou hřívu, jiná naopak velmi tuhou, která stojí, pokud není příliš dlouhá. Jejich výška se pohybuje obvykle od 145-165cm.

Výčet pouštních plemen:

  • Císařský kůň
  • Lailuunský kůň
  • Kopcarský kůň (Hillshire)
  • Rafashký pouštník
  • Rowenaian
  • Agrabský kůň

Lesní plemenaEditovat

Luční plemenaEditovat

Horská plemenaEditovat